Terug van weggeweest!

15 maart 2017 - Rocky River, Verenigde Staten

Hallo iedereen,

Ik heb al een tijdje niet meer geschreven omdat ik t zo irritant vind typen op mijn telefoon of iPad dus ik ga een toetsenbord kopen voor me iPad en dan weer wat meer schrijven!

Ik heb heel veel leuke dingen gedaan sinds de laatste keer dat ik heb geschreven! Heb een leuke vriendengroep hier opgebouwd waarmee ik een hele hoop leuke dingen doe!

Zo ben ik naar Disney on ice geweest super leuk om te zien! Naar monster trucks dat was verschrikkelijk! En nog veel meer dingen die ik allemaal niet meer kan herinneren haha!

Ik heb een aantal dagen gehad dat ik naar huis wilde en helemaa klaar was met Amerika want al met al Amerika is me een beetje tegengevallen misschien als t zomer is is t stukken leuker!

Afgelopen weekend ben ik 4,5 dag na Florida geweest oh my god dat was geweldig! Heerlijk van de zon genoten ik ben naar een eilandje geweest met een jetski super gaaf was zo mooi en natuurlijk heb ik ook dolfijnen gezien! Was prachtig zou daar zo kunnen wonen haha! Ga zeker nog een keer terug is het niet met me hostfamilie dan wel met vrienden!

Verder doe ik iedere dag een beetje t zelfde t is hier nu heel koud en ik heb geen auto wat balen is maarja wat doen we eraan dus daardoor zit ik best veel thuis wat ook weer goed is want dat bespaard me een hoop geld Whaha! Ik werk best veel omdat me host mom nu nog op school zit en heel veel daarvoor moet doen dus is fijn kan ik zelfs extra geld verdienen! De baby groeit zo hard en t is zo'n schatje soms heb ik geen zin om te werken maar toch is ze altijd zo schattig en maakt ze mijn dag weer helemaal goed!

Natuurlijk ben ik ook naar Nashville geweest dit was super! Ff lekker met Anne een au pair die daar woont lekker Hollands lachen! We hebben een top weekend gehad zijn opstap geweest onverwacht een hotel geboekt waardoor we ondergoed sokken tandenborstel shampoo heel de boel ff bij wallmarkt gekocht hebben! Heerlijk gelachen met haar!

Ik kan zeggen dat ondanks ik het Nederlandse eten verschrikkelijk mis ik het super naar mijn zin heb hier! En dat Amerikaanse eten is misschien nog nie zo slecht voor me want ben lekker al 7 kilo aangekomen nou en iedereen weet dat dat er bij mij wel aan mag hahah!

Nou weer even een kleine update gegeven ik zal ook nog wat foto's erop zetten! En ik beloof ik zal wat vaker gaan schrijven!

Laturzzzz

1. Rene:
    15 maart 2017
    Ik ben tuurlijk al wel op de hoogte van het gebeuren daar maar wel leuk om je reisblog te lezen. Ik ben supertrots op je.....je groeit nu letterlijk en figuurlijk daar, wat allerwee nodig was ja. Blijf zo doorgaan maar vooral GENIETUHHHH he xxx
  2. Tante Janske:
    15 maart 2017
    Fijn om te horen, dat je het goed naar je zin hebt.
    Ondanks het weer.
    En weer een leuk verslag.
    Geniet er nog van. xxxx
  3. Mieke:
    15 maart 2017
    Yeahh eindelijk weer eens een update je doet het super en weet dat ik enorm trots op je ben ! Mooie foto's die een goed beeld weergeven van je leventje en je sociale leventje. Keep going the good work lieverd xXx
  4. Erna:
    15 maart 2017
    Wauw jill wat gaaf heb je het daar, en je word er alleen maar knapper van met die kilootjes erbij. Wat een levenservaringen doe jij op daar, geniet ervan meis. X
  5. Francien:
    15 maart 2017
    He lieve Jill, wat fijn om te lezen dat je je daar zo goed staande houdt met ups en downs. Ervaring voor het leven. Trots dat je deze stap hebt genomen xxx
  6. Ad:
    16 maart 2017
    Hehe en dan in één keer zo veel tekst, top dat je weer een leuk uitje hebt gehad waar je nog even terug kan kijken. Het kan zo maar veranderen, dat zie je wel. Er kan nog van alles gebeuren daar. Straks schijnt de zon en ga je de sneeuw missen, Hihi. Naar goed dan kan je nog op wintersport in Alaska. Nog heel veel fun Lyttmab xxx
  7. Taaaaante Miran:
    16 maart 2017
    Wat een gezellig verhaal om te lezen Jill.
    Ik word er vrolijk van. Toppie dat je het naar je zin hebt en dat nederlands eten is er op het einde van het jaar ook nog wel.
    Dikke kus van...
  8. Wilma:
    16 maart 2017
    Stoer dat je het allemaal gewoon doet, ondanks alle twijfel, heimwee en angsten..... Geniet, leer en ontwikkel zo veel als je kunt. Greetz Wilma
  9. Jack:
    Hey Jill
    Wat leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt...genieten en ervaren zou ik zeggen...dikke knuffel van mij
  10. Manette:
    Haaa mupke,
    Heerlijk om te lezen, ik hoor je het ook zeggen haha.
    Zo stoer van je en zo fijn dat je zo goed voor jezelf aan het zorgen bent.
    Geniet van alles! Xxx
    P.s. nix mis meej da kontjuh ;-))
  11. Sonja:
    17 maart 2017
    Zo bezige Zo te zien heb je het goed voor elkaar daarEn ja, het staat je goed Meis
    Was inderdaad lang geleden dat je wat geschreven had. Maar je hebt het weer helemaal goed gemaakt.
    Ik kijk weer uit naar je nieuwe reisverhalen. Ze zijn zo leuk om te lezen. Heel veel liefs en knuffel van mij xxx