Cleveland zoo

4 december 2016

vandaag heb ik Meike leren kennen, zij is ook een Nederlandse au pair op 45 min bij mij vandaan! T was super gezellig het was fijn om ook ff met een nederlands iemand te kunnen praten haha lol! We hebben t erg gezellig gehad en ondanks te kou een mooie dag gehad! Denk je nou van ey ik heb nog nooit een aap ofzo gezien kijk dan in mijn albums bij Cleveland zoo en kijk je toch ff foto's haha !!

Xxx

1. Taaaaante Miran:
    Dat klinkt goed.
    Gezellig dat je iemand hebt gevonden waar je even nederlands mee kan praten.
    Is best fijn zo tussen door.

Dikke knuffel van jouw tante die nie kan slapen nie...
    xxx
  2. Patricia:
    5 december 2016
    Hey Jill wat fijn om te lezen dat je een Nederlands vriendinnetje erbij krijgt, t lijkt me super vermoeiend om steeds een andere taal te praten. Vind het zo wel fijn dat je ons een beetje op de hoogte houd. Fijne dag/en lieverd
  3. Julia Karsten:
    5 december 2016
    Hoi schat. Fijn dat je een neederslands meisje hebt ontmoet. Hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Xxx
  4. Petra van der Sterren:
    5 december 2016
    Heey Jill, wat leuk dat we jou op deze manier een beetje kunnen volgen. Fijn dat je het naar je zin hebt. Lijkt me inderdaad wel prettig om ook Nederlands te kunnen praten, je zou het toch eens verleren. XXX ook van Anco
  5. Tante Janske:
    Hoi Jill,

Fijn dat je een iemand gevonden hebt, waar je een leuke dag mee hebt gehad, en die ook nederlands kan.
    En weer mooie foto's erbij.

Groetjes van ons xxxx