reizen

1 juli 2017 - Rocky River, Verenigde Staten

zoo maar weer eens een verhaaltje ons moeder geeft men iedere x op mijn kop dat ik weer eens moet posten Hahah! Grapske ze herinnert me er effe aan, alleen het is zo moeilijk wat moet ik allemaal vertellen.

Nou zullen we maar eens beginnen met dat ik nog een extra jaartje in Cleveland blijf bij het zelfde gezin en dat ze een baby erbij krijgen in februari!

Verder ben ik afgelopen week naar Toronto Canada geweest en de niagra Falls prachtig! En gelukkig had ik nu beter weer dan de keer dat ik met Danielle ben geweest.

Ik heb een hele boel op de planning staan voor de komende maanden ga zoveel reizen! Ik begin over 2 weken dat ik naar Colorado ga voor 5 dagen dan in augustus ga ik met vriendinnen naar los angeles en naar san diego! In september ga ik naar tampa in Florida voor school en vervolgens naar waar ik al eerder ben geweest in Florida ook ga ik in september met mijn verjaardag of naar las Vegas of naar Miami dat moeten we nog even kijken! En niet te min in oktober ga ik naar mexico!! Dus ik ben wel even zoet de komende tijd haha!

En natuurlijk mijn weekje Nederland wat was t leuk om iedereen weer ff te zien heb super genoten, moest wel 6 weken bij komen toen ik terug was van al de drukte haha maar t was t meer dan waard!

Hier gaat nog steeds alles super goed de kleine groeit hard dus t word steeds leuker soms mis ik t wel dat ze gewoon nie kon bewegen haha nu moet der heerlijk achterna. Hoe is t verder met iedereen in Nederland?

1. Lilian moukas:
    1 juli 2017
    Wauw Jill super dat je het zo naar je zin hebt en nog n jaar blijft. Gaaf wat er allemaal op je reisplanning staat. Geniet er met volle teugen van ditzijn ervaringen die niemand je meer afneemt. Veel liefs Lilian
  2. Rene:
    1 juli 2017
    Hahaha wat een spontane blog. Wel leuk dat je de mensen zo op de hoogte houdt en blijft fijn te lezen/zien/ horen dat je er met volle teugen van geniet. Nog steeds ben ik trots op je dat je de grote stap gezet hebt xxx
  3. Karin:
    1 juli 2017
    Yippie!!! Eindelijk weer eens een update hihihihih. Goed om te horen dat het nog steeds zo leuk is.
  4. Mieke:
    1 juli 2017
    Yeahhh , het is maar goed dat je je moedertje hebt om je te herinneren idd een spontaan blog hahahaa. Wij zijn wel op de hoogte echter anderen vinden het ook leuk om van je te horen dus super gedaan. Nog altijd erg trots op je , dikke kusss ❤
  5. Rian van Leeuwen:
    1 juli 2017
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    Dikke kus
    Van Theo en Rian
  6. Francien:
    1 juli 2017
    Hé Jill, wow die blijft gewoon een jaar extradan heb je het echt goed naar je zin. Straks met twee koters zal het nog drukker worden maar met zoveel leuke uitstapjes in het vooruitzicht maak ik me geen zorgen. Maak mooie herinneringen lieve Jill ❤
  7. Tante Janske:
    Hoi Jill,

Fijn dat je het erg goed naar je zin hebt. En nog een jaar extra, en dan nog een kleine erbij. Wel erg leuk zeg.
    Leuk zeg, al het reizen. je ziet dan wel mooie plaatsen.
    Geniet er erg van. xxxx
  8. Manette:
    2 juli 2017
    Geweldig nieuws!
    Ik zie je zo voor me, haha..volle bak uitdaging.
    Stoer hoor..voor mij ben je een echte held..
    Genieten weer voor jou en van een afstandje geniet ik met je mee!
    Liefs xxx
  9. Patricia:
    3 juli 2017
    Hey prulleke wat een mooie foto's zeg. Fijn dat je t zo goed naar je zin hebt. Geniet er nog van. Met ons gaat ook alles goed maar gelukkig blijven we door jou en Joyceke up to date. Tt gauw via welke weg dan ook