Eerste 1,5 week

1 december 2016

Dusssss, zoals vele van jullie weten zijn mijn eerste dagen raar geweest en natuurlijk wat ongemakkelijk, nieuw gezin nieuwe omgeving nieuw leven! Op dit moment begin ik redelijk mijn draai te vinden en vrienden te maken leuke dingen te ondernemen en proberen zoveel mogelijk te genieten en ondanks het weer er het beste van te maken! Ik geloof erin dat het helemaal goed gaat komen! Gelukkig ken ik inmiddels al redelijk wat mensen in de omgeving dus vermaak ik me wel! De baby is zo qutiee ze moet nog wel aan me wennen maar ook dat gaat zeker goed komen in t begin vond ze me helemaal leuk maar toen ze doorkreeg dat ook ik haar mede op ga voeden is ze nu nu aan t uittesten Niet makkelijk maar ik geef niej op Hey! Haha lol

Latuzzzzz ❤️❤️

1. Rene:
    2 december 2016
    Al het begin is wennen......fijn dat je jouw draai aan het vinden bent......blijf vooral genieten van deze geweldige ervaring xxx
  2. Mieke:
    2 december 2016
    Dè gao jouw lukke !! Goed om te horen dat je al meer mensen leert kennen en je je draai wat begint te vinden....dikke kusss xXx
  3. Ad:
    2 december 2016
    Top, idd altijd even wennen, besef dat jij die stoere stap hebt gemaakt. Naar de andere kant van de wereld bij totaal onbekende mensen, omgeving,huis etcetera. Niet iedereen doet het je na, ik ben trots op jou, alles heeft tijd nodig, ook dit. Love you to the moon and back xxx