Einde is in zicht!

30 september 2017

Het is weer een hele tijd geleden maar ik weet niet zo goed wat ik iedere x moet schrijven. Duss ik heb weer een hele hoop meegemaakt en nu weer wat te vertellen.

In mijn vorige verhaal had ik gezegt dat ik nog een jaartje zou blijven, maar zo veranderlijk als t weer heb ik besloten naar huis te gaan en daarna naar Londen te verhuizen om t zelfde werk te gaan doen maar weer wat anders te zien van de wereld. Het is ook hele wat dichter bij huis wat mij ook een wat fijner gevoel geeft en dat als ik n weekendje na huis wil die mogelijkheid er ook is.

Verder heb ik heel wat beleeft sinds mijn laatste verhaal. Zo zouden we naar Colorado zijn gegaan maar onze vlucht was gecanceld dus toen zijn we uiteindelijk niet gegaan. Ook zou ik naar tampa zijn gegaan om daar mijn credits te halen die ik nodig zou hebben om te kunnen verlengen, nu ik toch niet meer blijf had ik dat ook maar afgeblazen lol. Wel ben ik op vakantie geweest naar los angeles en las Vegas!

Los angeles: wauw wat was dat tof zeg! We hebben zoveel gezien en gedaan. We zijn naar Malibu, calabases, venice beach en de santa Monica pier geweest natuurlijk Beverly hills en Hollywood ook gezien en over de walk of Fame gewandeld t Hollywood sign gezien en vooral genoten van de omgeving en t weer. LA zelf viel me heel erg tegen vooral het aantal daklozen wat daar op straat leeft. Ik heb altijd al een obsessie gehad met mensen die 'problemen' hebben maar sinds ik in Amerika ben gekomen is dat alleen maar groter geworden vooral daklozen er zijn er in Amerika zoveel maar als je dan in los angeles rijd en straten lang overal tenten oo de stoep en banken en tafels omdat mensen daar gewoon leven dan breekt me hart en denk ik van wtf word er altijd gezegt dat Amerika zo geweldig land is!! Maar goed dat heeft t meeste indruk op me gemaakt zeg maar haha!

Las Vegas: dit was een van de leukste plekken waar ik ook in me leven ben geweest! T weer de gezelligheid t levendige altijd iets te doen, de gehele sfeer maakte me zo blij! We hebben vooral gestapt daar en overdag geslapen of aan t zwembad gelegen. Dit is een heel grappig verhaal want eigenlijk zouden we naar San Diego zijn gegaan,  maar onze laatste dag in Los Angeles wisten we niet zo goed wat te doen dus toen kwam het eigenlijk als een grapje ter spraken zullen we naar Las Vegas gaan. Nou he zo gek als we zijn Yvonne en ik onze koffers gepakt en de bus gepakt naar las Vegas. En ipv naar san diego te zijn gegaan hebben we ons verblijf in las Vegas verlengt en zijn vanaf daar terug naar Cleveland gegaan.

Verder gaat alles nog steeds super hier maar zal ik blij zijn als deze 7 weken voorbij zijn en ik lekker naar huis kan. Ik ben namelijk nooit zo goed in afscheid nemen en als nu heb ik m'n verstand gezet op t feit dat ik na huis ga dus laat me dan ook maar lekker na huis gaan. Maar goed ik ga zeker nog genieten hier en r t beste van maken want voor ik t weet ben ik thuis!

Tot snel allemaal! Kisss van muaaa

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ad:
    30 september 2017
    Hey vrouwke je hebt het gewoon gedaan. Super trots op jou en je bent helemaal welkom. Haha voor twee weken😉 Geniet nog Van die laatste zonnestraaltjes in Cleveland. Het is weer zo voorbij. Ly en nog een hele fijne tijd 😘😘😘
  2. Rene:
    1 oktober 2017
    Nog steeds trots op je en mooi dat je weer verder gaat naar Londen. De afstand maakt het zeker makkelijker om elkaar meer te zien. Tot snel en geniet ff van je laatsye weken daar. Xxx
  3. Manette:
    1 oktober 2017
    Haaa mupke, super en bijzonder weer! Leuk om even mee te kijken,
    fijne tijd nog in Cleveland en tt gauw. ♡
  4. Mieke:
    2 oktober 2017
    Super *dat je weer een update schrijft
    * dat je doorgaat naar Londen
    * dat je dichterbij komt te zitten.
    * trots op je ...je hebt het gewoon
    gedaan en allemaal meegemaakt ! Ik zeg tot heel snel lieverd en idd nog ffkus genieten daar xxx